مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 19:352020-05-28دانش

سروده میلاد عرفان پور درباره رومینا اشرفی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میلاد عرفان پور از شعرای کشورمان چند رباعی راجع به ماجرای غم انگیز قتل رومینا اشرفی توسط پدرش سروده که آن ها را از نظر می گذرانید: - میلاد عرفان پور درباره ماجرای غم انگیز رومینا چند رباعی سروده است که از نظر می گذرانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، میلاد عرفان پور از شعرای کشورمان چند رباعی راجع به ماجرای غم انگیز قتل رومینا اشرفی توسط پدرش سروده که آن ها را از نظر می گذرانید: 1- دستان مرا بگیر بابا.

سردم.

یک بوسه.

که از فرارها برگردممِهری که دریغ کردی از من، بابا!از هر کس و ناکسی گدایی کردم 2- آرام گرفته ام، بیا باباجاناز حال دلم بپرس.

ها.

باباجانآن بوسه که خرج من نکردی، آخرداسی شد و بوسه زد مرا، باباجان 3- آه از گل سرخ بی گناهی که منمبر غربت خویشتن، گواهی که منمبی مهر پدر، هیچ نفهمید از عشقآن دختر بی پشت و پناهی که منم 4- سنگی شده بود.

ساکت و سرد، پدرپیغام محبتی نیاورد، پدرلبخند نداشت، داس در دستش بودتا کِشته ی خویش را درو کرد پدر 5- ای حسرت احساسٕ کبودم! بابا!ای مهر تو خواهش وجودم! بابا!دیشب یکی آمده سرم را برده ست.

ای کاش هنوز خواب بودم، بابا 6- از مزرع غم، فتنه درو خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروده میلاد عرفان پور درباره رومینا اشرفی

سروده میلاد عرفان پور درباره رومینا اشرفی