مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 18:302020-05-28سياسي

ضرب و شتم مأمور اجراییات شهرداری زنجان/ شهردار: شخصا موضوع را پیگیری می کنم


شهردار زنجان از ضرب و شتم مأمور اجراییات شهرداری زنجان خبر داد و گفت: شهرداری این موضوع را پیگیری حقوقی کرده و در این بحث ذره ای مماشات نخواهد کرد.

- حبیب الله ملایی یگانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: عصر امروز مأمور اجراییات شهرداری منطقه 4 زنجان حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

شهردار زنجان در توضیح بیشتر این موضوع گفت: وقتی این مامور اجراییات درباره ساخت و ساز غیرمجاز به صاحب ملک اخطار می دهد، صاحب ملک مانع انجام وظیفه این مامور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی مامور مورد ضرب و شتم قرار داده شده مساعد نیست، تصریح کرد: اتفاق رخ داده، اتفاق تلخی بوده و قطعا با فرد متخلف برخورد خواهد شد، چرا که هم نسبت به ساخت و ساز غیرقانونی اقدام کرده و هم مامور شهرداری را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

یگانه با اشاره به پیگیری جدی تخلف رخ داده و حمایت از مامور شهرداری اضافه کرد: قطعا موضوع به صورت حقوقی از طریق ارگان های ذیربط پیگیری خواهد شد و شهرداری زنجان تا لحظه آخر پشتیبان مامور اجراییات بوده و در این راه ذره ای مماشات نخواهد کرد.

وی در ادامه ضمن درخواست از ارگان های ذیربط برای همکاری بیشتر با شهرداری در راستای برخورد با تخلفات ساختمانی بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم مأمور اجراییات شهرداری زنجان/ شهردار: شخصا موضوع را پیگیری می کنم

ضرب و شتم مأمور اجراییات شهرداری زنجان/ شهردار: شخصا موضوع را پیگیری می کنم