مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 17:052020-05-28بين الملل

انتقاد «حزب سبز» از مرکل بابت حضور سلاح های آلمانی در مناقشه لیبی


حزب مخالف در آلمان از دولت این کشور خواست درباره رسیدن تسلیحات آلمانی به لیبی از طریق امارات توضیح دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب سبز آلمان (حزب مخالف) از دولت این کشور خواست درباره نحوه رسیدن سلاح های ساخت این کشور به دست ژنرال خلیفه حفتر ، فرمانده نیروهای شرق لیبی موسوم به ارتش ملی توضیح دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره قطر، این حزب آلمانی امروز پنجشنبه از آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان خواست توضیح دهد که چگونه کامیون های ساخت آلمان که سامانه های دفاع هوایی روسیه را به لیبی منتقل می کردند، در این کشور منهدم شده اند.

امارات و عربستان سعودی دو کشور عضو اصلی ائتلاف عربی ضد یمن از مشتریان اصلی تسلیحات آلمان بودند ولی کارنامه سیاه آن ها در یمن، باعث شد آلمان برای فرار از انتقادها، مجبور به اعمال محدودیت در فروش تسلیحات به ریاض و ابوظبی شود.

رسانه های دولت وفاق ملی لیبی (که مورد حمایت سازمان ملل بوده و به رسمیت شناخته شده است) دیروز گزارش دادند که چند خودروی نظامی که امارات آن ها را برای حفتر فرستاده بوده، منهدم شده و سوخته اند.

امارات به همراه مصر، عربستان سعودی و قبرس جنوبی و یونان از حفتر که طی یک سال گذشته به دنبال اشغال پایتخت و مقر دولت وفاق ملی است، حمایت سیاسی و نظامی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد «حزب سبز» از مرکل بابت حضور سلاح های آلمانی در مناقشه لیبی

انتقاد «حزب سبز» از مرکل بابت حضور سلاح های آلمانی در مناقشه لیبی