مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 16:502020-05-28سياسي

هیچ طوفان حاره ای در نزدیکی سواحل سیستان و بلوچستان فعال نیست


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ضمن رد شایعات فضای مجازی در مورد فعالیت طوفان حاره ای در نزدیکی سواحل استان، گفت: در حال حاضر هیچ طوفان حاره ای در نزدیکی سواحل سیستان و بلوچستان فعال نیست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ضمن رد شایعات فضای مجازی در مورد فعالیت طوفان حاره ای در نزدیکی سواحل استان، گفت: در حال حاضر هیچ طوفان حاره ای در نزدیکی سواحل سیستان و بلوچستان فعال نیست.

دوست محمد کلیم اظهار داشت: خبر در حال نشر در فضای مجازی در مورد تشکیل طوفان حاره ای شمال اقیانوس هند و حرکت آن به سوی سواحل جنوب استان مربوط به خرداد سال گذشته و تشکیل طوفان حاره ای وایو است که هیچ ربطی به شرایط کنونی دریای عمان ندارد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان توضیح داد: برسی الگوهای پیش یابی نشان می دهد که در سه روز آینده هیچ اثری از تشکیل سیکلون در دریای عمان و نزدیکی سواحل استان ما وجود ندارد اما یک آشفتگی حاره ای در نزدیکی خلیج عدن وجود دارد که هیچ تهدیدی برای سواحل استان در پی نخواهد داشت.

کلیم خاطرنشان کرد: اگرچه خروجی مدل ها برای پنج روزه آینده نشان می دهد که احتمالاً یک کم فشار حاره ای در حوالی مدار 12 درجه شکل می گیرد که صحبت کردن در باره آن در بازه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ طوفان حاره ای در نزدیکی سواحل سیستان و بلوچستان فعال نیست

هیچ طوفان حاره ای در نزدیکی سواحل سیستان و بلوچستان فعال نیست