مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 15:502020-05-28اقتصادي

بیش از 79 هزار هکتار از مزارع کشاورزی بیله سوار تحت پوشش بیمه است


با هماهنگی های انجام شده با صندوق بیمه کشاورزی امسال بیش از 79 هزار هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان بیله سوار تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قبادی عصر پنجشنبه در بازدید از مزارع کشاورزی شهرستان بیله سوار اظهار داشت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده با صندوق بیمه کشاورزی امسال بیش از 79 هزار هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان بیله سوار تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وی از افزایش میزان پوشش بیمه کشاورزی در منطقه خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال در سطح اراضی حاصل خیز و مستعد کشاورزی مناطق مختلف منطقه شاهد افزایش 3 برابری میزان پوشش بیمه ای کشاورزی هستیم.

قبادی با اشاره به تعهدات صندوق بیمه کشاورزی تصریح کرد: صندوق بیمه کشاورزی در مقابل کشاورزان متعهد است که در قبال وقوع حوادثی همچون آتش سوزی مزارع کشاورزی نسبت به پرداخت خسارات وارد شده اقدام نماید.

فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به کاهش میزان آتش سوزی در مزارع شهرستان بیله سوار اظهار کرد: با تمهیدات اتخاذ شده آتش سوزی در سطح مزارع کشاورزی در شهرستان مرزی بیله سوار مغان در سه سال گذشته کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 79 هزار هکتار از مزارع کشاورزی بیله سوار تحت پوشش بیمه است

بیش از 79 هزار هکتار از مزارع کشاورزی بیله سوار تحت پوشش بیمه است