مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 15:252020-05-28فرهنگي

ساخت سریال سنجرخان زمینه ساز معرفی سایر اسطوره های این مرز و بوم است


ساخت سریال سنجرخان باید زمینه ساز ساخت سریال های دیگری در زمینه معرفی افراد اسطوره و افتخار آفرین این مرز و بوم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز در مراسم پیش تولید سریال فاخر سنجرخان که در خانه کرد سنندج برگزار شد، با تقدیر از سازندگان و تلاش مسوولان کوری و استانی در تولید این سریال اظهار کرد: اگر ما نتوانیم چهره های فرهنگی، هنری، حماسی و کسانیکه در گذشته به این فرهنگ و کشور خدمت کردند، معرفی کنیم مقصر هستیم و باید برای معرفی اسطوره های این سرزمین تلاش کرد.

وی افزود: امیدواریم ساخت سریال سنجرخان زمینه ساز، تولید و ساخت سایر سریال ها و فیلم ها از کسانی باشد که برای این مرز و بوم افتخارآفرین بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ساخت فیلم هایی از سایر شخصیت ها مانند امیرنظام گروسی و مستوره اردلان باید سریع پیش رفت و تولید سریال های این شخصیت ها را نیز آغاز کرد.

حمایت مسوولان رسانه ملی از کردستان در تولید سریال های فاخر نیاز است استاندار کردستان خواستار درخواست مسوولان رسانه ملی و حمایت آنها در تولید سریال های فاخر در استان کردستان شد و گفت: باید سریعتر وارد فاز اجرایی این سریالها در کردستان شد مرادنیا بیان کرد: برای ساخت سریال سنجرخان هر آنچه تعهد شده انجام خواهد شد و علاوه بر دولت مجموعه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سریال سنجرخان زمینه ساز معرفی سایر اسطوره های این مرز و بوم است

ساخت سریال سنجرخان زمینه ساز معرفی سایر اسطوره های این مرز و بوم است