مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 14:252020-05-28سياسي

رییس جمهور انتخاب قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت


رییس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

  متن پیام تبریک روحانی به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر قالیباف انتخاب جنابعالی از سوی نمایندگان محترم ملت به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم در فصل نوین مجلس شورای اسلامی، با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور بخصوص در شرایط  سخت تحریم بی سابقه و شیوع ویروس کرونا، برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

توفیق روزافزونتان را در انجام ماموریت محوله و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور انتخاب قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت

رییس جمهور انتخاب قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت