مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 13:352020-05-28پزشكي

فعالیت پنج شرکت دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا


دبیر کمیته علمی هفتمین نشست استپ گفت: اگر واکسن کافی مهیا نکنیم، در فصل پاییز نیز با کرونا مواجه هستیم؛ در حال حاضر پنج شرکت دانش بنیان بر روی واکسن کرونا در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از  ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی(ص)، دومین روز از هفتمین نشست استپ امروز با حضور سخنرانانی از 21 کشور جهان با رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

براین اساس مصطفی قانعی، دبیر کمیته علمی هفتمین نشست استپ در خصوص بیماری کرونا گفت: مهم ترین نکته در درمان بیماری کرونا، ماندن در خانه است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت بررسی علائم با مردم تماس هایی برقرار کرد و از آنان خواست که با داشتن علائم به نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه راهبرد فعلی، دور نگه داشتن مردم از بیماران است، تصریح کرد: درحال حاضر ما مردم را از بیماران دور نگه می داریم و بیش از 95 درصد مردم با این راهبرد موافق بوده اند.

  قانعی با اشاره به اینکه ما باید در تولید کیت های تشخیص خودکفا باشیم، گفت: ما از بیش از 50 شرکت دانش بنیان درخواست کرده ایم که کیت های تشخیصی تولید کنند که در نهایت از 5 شرکت قبول کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پنج شرکت دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا

فعالیت پنج شرکت دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا