مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 12:452020-05-28اقتصادي

از خام فروشی گل محمدی در گلپایگان باید جلوگیری شود


با ایجاد کارخانه اسانس و صنایع تبدیلی از خام فروشی گل محمدی باید جلوگیری شود تا تولید نیز رونق بگیرد.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: با ایجاد کارخانه اسانس و صنایع تبدیلی از خام فروشی گل محمدی باید جلوگیری شود تا تولید نیز رونق بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان بهدازظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از مزارع گل محمدی گلپایگان اظهار داشت: 150 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گلپایگان زیر کشت گل محمدی است و برنامه ریزی داریم در دو فاز کشت این محصول به یک هزار هکتار افزایش پیدا کند.

وی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب کشاورزان گلپایگانی به کاشت گل محمدی ترغیب شده اند که با یک برنامه ریزی در دراز مدت می توانیم با شهرستان کاشان هم تراز باشیم.

فرماندار گلپایگان گفت: بکارگیری کارگران تبعه دیگر کشورها در گلپایگان ممنوع است، با یک برنامه ریزی در برداشت گل محمدی نیروی بومی بکارگیری شد و کشاورزان نیز در برداشت محصولات نیروی بومی به کار گیرند.

وی با بیان اینکه در بازدید از قمصر متوجه شدم که گل محمدی گلپایگان به قمصر صادر می شود، تأکید کرد: با همکاری جهاد کشاورزی گلپایگان برای جلوگیری از خام فروشی گل محمدی به دنبال راه اندازی صنایع تبدیلی و اسانس گل محمدی در شهرستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خام فروشی گل محمدی در گلپایگان باید جلوگیری شود

از خام فروشی گل محمدی در گلپایگان باید جلوگیری شود