مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-28سياسي

پیام تبریک رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به محمد باقر قالیباف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتصاب محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح پیام تبریکی صادر کرد.

- ، در پی انتصاب محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام رییس ستاد کل نیرو های مسلح به این شرح است:برادر ارجمند جناب آقای دکتر قالیبافبا سلام و تحیات الهیانتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست یازدهمین مجلس شورای اسلامی که دلالت بر توانمندی ها و قابلیت های آن برادر عزیز برای نقش آفرینی های موفق در این سنگر خطیر و راهبردی دارد، را تبریک عرض می نمایم.

بی شک تجارب ارزنده و متمادی آن برادر گرانقدر در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حوزه فرماندهی و مدیریت نیرو های مسلح و عرصه های اجتماعی و شهری به مدد ایمان، تقوا و رویکرد جهادی و انقلابی، پشتوانه مطمئن و راهگشایی است که می تواند موجب حرکت پرشتاب مجلس شورای اسلامی در مسیر اجرای انتظارات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به ویژه در انجام وظیفه قانونگذاری با شناخت درست از شرایط و اولویت های اقتصادی و فرهنگی کشور و انجام مناسب وظیفه نظارتی مجلس با رعایت تقوا و انصاف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به محمد باقر قالیباف

پیام تبریک رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به محمد باقر قالیباف