مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-28سياسي

مطالبات مردم در شهرک جدید حسین آباد کالپوش پیگیری می شود


در خصوص شهرک جدید روستای حسین آباد کالپوش گلایه مندی هایی از سوی مردم محلی وجود دارد که برخی از آن ها به حق است لذا این موارد پیگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد، پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه درخواست اعتبار برای جاده عباس آباد به کاهک و جاده میامی به جاجرم از سوی استاندار به وزیر کشور ارسال شده است و امیدواریم که اعتبار موردنیاز در این خصوص تخصیص یابد، ابراز کرد: وجود روان آب ها در حسین آباد مورد توجه است و به اداره آب دستور پیگیری داده ایم.

وی با اشاره به اینکه زهکشی پایین دست سد کالپوش ایراداتی دارد که امیدواریم با عنایت مسئولان آب منطقه ای استان ایرادات پروژه به سرعت رفع شود، گفت: مسئولان اقدامات پیشگیرانه را به موقع انجام دهند تا در مواقع اضطرار با مشکلات کمتری مواجه شویم.

فرماندار میامی ضمن اشاره به آخرین وضعیت مسکن روستایی در حسین آباد، ابراز کرد: در خصوص شهرک جدید این روستا گلایه مندی از سوی مردم وجود دارد که برخی از آنها به حق است و آنها را پیگیری خواهیم کرد ضرورت تعیین تکلیف اراضی روستایی دادستان میامی نیز در این نشست ضمن بیان اینکه مسئولان اگر از همان روز اول به نارضایتی های عمومی ورود پیدا کنند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات مردم در شهرک جدید حسین آباد کالپوش پیگیری می شود

مطالبات مردم در شهرک جدید حسین آباد کالپوش پیگیری می شود