مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-28سياسي

قتل دختر نوجوان گیلانی یک واقعه دردناک است


معاون رییس جمهوری درامور زنان وخانواده با اشاره به قتل دختر نوجوان گیلانی بابیان اینکه قتل دختر نوجوان گیلانی یک واقعه دردناک است، - شهرکرد- معاون رییس جمهور درامور زنان وخانواده با اشاره به قتل دختر نوجوان گیلانی بابیان اینکه قتل دختر نوجوان گیلانی یک واقعه دردناک است، گفت: رییس جمهور دستور پیگیری این واقعه را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه ابتکار ظهر پنج شنبه در ارتباط ویدئو کنفراس با شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قتل دختر نوجوان گیلانی یک واقعه دردناک است، اظهار کرد: رییس جمهور دستور پیگیری این واقعه دردناک را داده است.

وی گفت: خشونت خانوادگی از مهمترین مسائل در کشور به شمار می رود و در برخی از کشورهای توسعه یافته نیز به یک معضل تبدیل شده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: مهارت های ارتباطی باید در خانواده ها گسترش یابد و باید تلاش کنیم اختلالات رفتاری در جامعه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه افزایش تاب آوری اجتماعی زمینه ساز کاهش اختلالات رفتاری می شود، ادامه داد: طرح ملی ارتقای تاب آوری اجتماعی در 950 نقطه کشور اجرا شده است.

وی گفت: طرح ملی ارتقای تاب آوری اجتماعی در مناطق آسیب پذیر چهارمحال و بختیاری نیز اجرا شده است که نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل دختر نوجوان گیلانی یک واقعه دردناک است

قتل دختر نوجوان گیلانی یک واقعه دردناک است