مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-28فناوري

جزییات راه اندازی تلویزیون اینترنتی برای کاربران اینترنت خانگی


تخصیص اشتراک رایگان یک ماهه تلویزیون های اینترنتی به کاربران اینترنت خانگی در قالب طرح «هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی» از امروز آغاز شد.

- معاون وزیر ارتباطات گفت: تخصیص اشتراک رایگان یک ماهه تلویزیون های اینترنتی به کاربران اینترنت خانگی در قالب طرح هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی از امروز آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی امروز 5 شنبه در مراسم افتتاح پروژه های پیشران اقتصاد دیجیتال، با حضور حسن روحانی رییس جمهور رونمایی شد.

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در این مراسم گفت: یکی از نیازهای اصلی و عمومی مردم، نیاز فرهنگی است و در دنیا نیز قدرت فرهنگی و گفتمان سازی به عنوان قدرت اصلی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 1.

8 میلیون نفر عضو شبکه ها و سامانه های مختلف پخش ویدئو، موسیقی و تلویزیون اینترنتی هستند و حق عضویت پرداخت می کنند، گفت: در همین حال حدود 3 میلیون بیننده نیز بدون پرداخت حق عضویت، از محتواهای رایگان استفاده می کنند.

معاون وزیر ارتباطات گفت: شاید این تجربه شیرین حق انتخاب برای محتوا باشد؛ چیزی که در سال های گذشته کمتر در دسترس شهروندان ایرانی بوده است.

ناظمی یکی از چالش های اصلی در شبکه ملی اطلاعات را کمبود محتوا دانست و افزود: در حالی که در دنیا 70 درصد ترافیک اینترن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی تلویزیون اینترنتی برای کاربران اینترنت خانگی

جزییات راه اندازی تلویزیون اینترنتی برای کاربران اینترنت خانگی