مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:452020-05-28سياسي

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده، نقشه راهی برای ارتقای عدالت جنسیتی است


مدیرکل برنامه ریزی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در آینده یک نقشه راه مشخص برای ارتقای عدالت جنسیتی بر مبنای ظرفیت های استان ها در کشور است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل برنامه ریزی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در آینده یک نقشه راه مشخص برای ارتقای عدالت جنسیتی بر مبنای ظرفیت های استان ها در کشور است.

بهناز موحدی هشتم خردادماه در جلسه شورای برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری به صورت ویدئوکنفرانس در خصوص ضرورت تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده، اظهار کرد: این اسناد برای 31 استان تدوین شده که برای تدوین این اسناد در کشور 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل برنامه ریزی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده به صورت نتیجه محور طراحی شده است، تصریح کرد: در این اسناد فعالیت هایی تعریف شده است که منجر به خروجی شود.

وی با تاکید بر اینکه در دولت های مختلف نگاه به موضوع زنان و خانواده سلیقه ای بوده است، افزود: سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در آینده یک نقشه راه مشخص برای ارتقای عدالت جنسی بر مبنای ظرفیت های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده، نقشه راهی برای ارتقای عدالت جنسیتی است

سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده، نقشه راهی برای ارتقای عدالت جنسیتی است