مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:262020-05-28فناوري

بازی به سبک «دالی»/خداحافظی خانواده ها با معضل سرگرمی کودکان


بازی با کودکان نیاز به وسیله های لوکس و عجیب ندارد، شما می توانید با ساده ترین وسایل ساعت ها کودکتان را سرگرم کنید، به شرط اینکه بدانید مهم وسیله بازی نیست بلکه بازی کردن است.

- گروه تفریح و نشاط؛ سعیده اسدیان: در دنیای امروز که تکنولوژی و اینترنت حرف اول را می زند دیگر بازی های قدیمی چندان جذابیتی برای بچه ها ندارند، در عوض در دست هر بچه ای یک تبلت یا گوشی موبایل می بینید و هیجانی که از بازی اینترنتی اش دارد آنقدر عادی شده که هیچ کس را شگفت زده نمی کند.

حالا در بحبوحه هجوم انواع و اقسام بازی های اینترنتی، یک مادر جوان سایتی را راه اندازی کرده تا خانواده ها به کمک آن بتوانند با زبان بازی، بسیاری از مفاهیم را به شکلی ساده به فرزندان خود در رده های مختلف سنی آموزش دهند.

به همین جهت با طراح این سایت بازی به گفت و گو نشستیم تا برایمان از دالی بیشتر بگوید.

  فارس: خودتان را به طور کامل معرفی کنید و بگویید چه شد که به سراغ راه اندازی سایت دالی رفتید؟ موسوی بصیرت: من فاطمه موسوی بصیرت صاحب و طراح و مجری سایت دالی(Dallii.

ir ) هستم، قبل از اقدام برای راه اندازی سایت دالی ایده ای برای نوشتن پکیج بازی هایی هدفمند برای خانواده ها را در ذهن داشتم، به همین جهت با یکی از اساتید خوب حوزه آموزش و پرورش شناختی ایده اولیه را مطرح و با راهنمایی ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی به سبک «دالی»/خداحافظی خانواده ها با معضل سرگرمی کودکان

بازی به سبک «دالی»/خداحافظی خانواده ها با معضل سرگرمی کودکان