مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-28سياسي

رزمایش همدلی مساجد همچنان ادامه دارد


معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به این موضوع که یکی از کارکردهای مساجد پرداختن به بحث نیکوکاری و رفع نیاز محرومین است، گفت: خوشبختانه در ایام شیوع ویروس کرونا طرح رزمایش همدلی با استقبال خوبی از سوی مسجدی ها روبرو شد و در صدد هستیم با کمک نیکوکاران .

- معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به این موضوع که یکی از کارکردهای مساجد پرداختن به بحث نیکوکاری و رفع نیاز محرومین است، گفت: خوشبختانه در ایام شیوع ویروس کرونا طرح رزمایش همدلی با استقبال خوبی از سوی مسجدی ها روبرو شد و در صدد هستیم با کمک نیکوکاران و خیرین این امدادرسانی را در طول سال نیز ادامه بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ذاکر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مساجد استان تهران از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و عدم بازگشایی مساجد از ظرفیت ها و خدمت رسانی مساجد برای کمک به نیازمندان بهره بردند، اظهار کرد: براساس گزارش هایی که به دست ما رسیده است از 966 مسجد استان تهران در حدود 285 هزار بسته معیشتی توسط این مساجد و با کمک خیرین تهیه و توزیع شده است.

وی گفت:پس از بیانات مقام معظم رهبری و اجرای طرح رزمایش همدلی این کمک رسانی با افزایش بیشتری روبرو شد و طرح هر مسجد یک قربانی اجرا شد که تاکنون 49 رأس گوساله، 2215 رأس گوسفند و 17 هزار مرغ ذبح و در میان نیازمندان توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش همدلی مساجد همچنان ادامه دارد

رزمایش همدلی مساجد همچنان ادامه دارد