مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-28پزشكي

فعالیت تمامی رشته های ورزشی در شهرهای سفید استان اردبیل بلامانع است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طبق اعلام ستاد کرونا فعالیت باشگاه های رشته های مختلف ورزشی و استخرها در شهرهای سفید بلامانع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت استان اردبیل سفید و زرد است، اظهار کرد: با ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا، در تمامی شهرهای سفید هیچ گونه محدویتی در رابطه با فعالیت باشگاه های ورزشی و استخرها وجود ندارد.

وی افزود: در شهرهای زرد نیز به غیر از رشته های بوکس ، تکواندو(بخش کیوروگی) ، کاراته (بخش کومیته یا مبارزه) جودو، کبدی، کشتی، ووشو(بخش ساندا یا مبارزه)، سبک های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، کونگ فو و هنرهای رزمی و استخرهای سرپوشیده، سایر رشته ها می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: مدیران ورزشی و باشگاه داران باید در سامانه سلامت وزارت بهداشت، به آدرس salamat.

gov.

ir ثبت نام کرده و پروتکل های اختصاصی هر رشته ورزشی را مطالعه و رعایت کنند.

وی ادامه داد: قبل از شروع به کار باشگاه ها، همه کارکنان شاغل دراماکن ورزشی باید تست PCR را انجام دهند و پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تمامی رشته های ورزشی در شهرهای سفید استان اردبیل بلامانع است

فعالیت تمامی رشته های ورزشی در شهرهای سفید استان اردبیل بلامانع است