مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-28سياسي

مهم ترین هدف کمیته امداد ایجاد 200 هزار شغل در کشور است


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مهم ترین هدف کمیته امداد ایجاد 200 هزار شغل در کشور است و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف دریغ نمی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه هدف کمیته امداد حمایت از تمامی مددجویان در کشور است، اظهار کرد: در تمامی کشور و با هماهنگی دولت تفاهم نامه های بسیار خوبی برای حمایت از مددجویان کمیته امداد و ساخت واحدهای مسکونی صورت گرفته و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اشتغال پنج هزار نفر در استان گیلان گفت: با تلاش های انجام شده و در سال 97 پنج هزار اشتغال در استان گیلان با میزان اعتبار 176 میلیارد تومان و با کمک های کمیته امداد ایجادشده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اذعان به اینکه باید از بانوان سرپرست خانوار در کشور حمایت های لازم انجام شود، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم در کمیته امداد حمایت و ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار در کشور است که از پنج هزار اشتغال ایجادشده در گیلان 55 درصد آنان را بانوان تشکیل دادند.

بختیاری با تأکید بر تلاش برای افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد در کشور افزود: تاکنون هزار و 286 واحد مسکونی در گیلان توسط کمیته امداد به بهره برداری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین هدف کمیته امداد ایجاد 200 هزار شغل در کشور است

مهم ترین هدف کمیته امداد ایجاد 200 هزار شغل در کشور است