مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-28اجتماعي

عملیات اجرایی خط سه متروی شیراز به زودی آغاز می شود


مدیر عامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: با حمایت مدیریت ارشد استان، شهردار و اعضای شورای شهر شیراز، عملیات اجرایی خط سوم قطار شهری به زودی آغاز خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیر عامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: با حمایت مدیریت ارشد استان، شهردار و اعضای شورای شهر شیراز، عملیات اجرایی خط سوم قطار شهری به زودی آغاز خواهد شد.

محمدحسن مرادی، پنجشنبه 8 خرداد در مراسم پایان حفاری و آغاز ریل گذاری فاز یک خط 2 مترو در شیراز، گفت: خط سوم مترو در شیراز حد فاصل پل معالی آباد تا شهرک گلستان در محور شمالغرب شیراز طراحی و مطالعات آن کامل شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری با بیان اینکه خط یک قطار شهری شیراز هم اینک با 19 ایستگاه فعال است، گفت: ایستگاه وکیل، به عنوان آخرین ایستگاه خط یک مترو، تکمیل شده و به زودی افتتاح خواهد شد.

مرادی گفت: بهمن ماه سال 98، شمار مسافران قطار شهری در شیراز به 105 هزار نفر رسیده بود اما با شیوع کروناویروس و از ابتدای اسفند، خدمات حمل و نقلی مترو متوقف شد و از صبح شنبه 10 خرداد بار دیگر ارائه این خدمات آغاز خواهد شد.

او با اشاره به اینکه سال گذشته با حمایت استانداری، شهرداری و شورای شهر شیراز و تزریق اعتبارات حاصل از عرضه اوراق مشارکت، زمینه پیشرفت اقدامات عمرانی خط 2 مترو فراهم شد، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی خط سه متروی شیراز به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی خط سه متروی شیراز به زودی آغاز می شود