مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:252020-05-28سياسي

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: توهین به مقدسات، بازی در زمین دشمن است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: توهین کنندگان از هر طرف که باشند و جاهلانه یا عامدانه مرتکب این عمل ناشایست شده باشند، باعث خوشحالی دشمن هستند و این اقدامات بازی در زمین دشمن و ضربه به انقلاب است.

- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: توهین به مقدسات، بازی در زمین دشمن است ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: توهین کنندگان از هر طرف که باشند و جاهلانه یا عامدانه مرتکب این عمل ناشایست شده باشند، باعث خوشحالی دشمن هستند و این اقدامات بازی در زمین دشمن و ضربه به انقلاب است.

آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با عوامل ویژه برنامه رمضانی دعوت شبکه هامون با اشاره به بالا بودن حساسیت در استان به خاطر تنوع قومی و مذهبی، اظهار داشت: تنوع قومی و مذهبی یک فرصت است به شرطی که درست به آن بپردازیم و از آن استفاده کنیم و اگر خلاف این عمل بشود، فرصت تبدیل به تهدید می شود مثل همه نعمت های خداوند تبارک و تعالی که اگر درست از آن بهره برداری نشود تبدیل به نقمت خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به ویژگی کار صداوسیما در رعایت این ملاحظات و حساسیت ها، تاکید کرد: مباحث و معارف باید متناسب با مخاطب بوده و حساسیت ایجاد نکند و در بیان معارف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: توهین به مقدسات، بازی در زمین دشمن است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: توهین به مقدسات، بازی در زمین دشمن است