مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-28سياسي

مجلس یازدهم اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس را پیگیری کند


منتخب مردم بروجرد در مجلس یازدهم گفت: این مجلس باید نسبت به اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس که در بودجه سال 99 تصویب شد، توجه ویژه ای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس گودرزی منتخب مردم بروجرد در مجلس یازدهم در جلسه علنی امروز (پنجشنبه، 8 خرداد) مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی، گفت: با توجه به اتمام انتخابات هیات رییسه مجلس موضوعات و اولویت های کشور باید در دستور کار مجلس قرار گیرد، ما نباید فرصت پیش رو تا انتخابات ریاست جمهوری را از دست بدهیم و برای حفظ شأن کشور مسائل اقتصادی را در اولویت قرار دهیم.

وی افزود: مجلس موضوع مسکن و معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهد، ضمن اینکه نسبت به اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس که در بودجه سال 99 تصویب شد، توجه ویژه ای داشته باشد.

منتخب مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: متاسفانه این قانون هنوز اجرا نشده و اگر به دولت واگذار کنیم تعلل خواهد کرد بنابراین با توجه به وضعیت آشفته بازار مسکن و انتظار مردم از منتخبان خود نسبت به اجرای این قانون باید تذکرات لازم داده شود و نظارت کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: فراکسیون های مختلفی در مجلس در حال شکل گیری است، این در حالی است که ما نباید اصالت را از کمیسیون های تخصصی بگیریم بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس را پیگیری کند

مجلس یازدهم اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و لوکس را پیگیری کند