مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-28ورزشي

رکود در ورزش کهگیلویه و بویراحمد/ از پروژه مدیرکل تراشی تا پخش مکالمات تلفنی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مشکلاتی که در سال های اخیر موجب ایجاد رکود و سکون در ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد شده موضوع بکارگیری روسای هیئت های ورزشی به دلخواه سیاسیون به خصوص نمایندگان  مجلس بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هر چند به ویژه در طول چهار سال اخیر مدیریت ورزش استان از سوی وزارت ورزش به دست افراد تخصصی و سرد و گرم چشیده در ورزش سپرده شد و اکثریت قریب به اتفاق ورزشکاران استان از تیم مدیریتی ورزش و جوانان رضایت دارند و این رضایت در طول همه ادوار بی سابقه بوده اما باید پذیرفت که اعمال سلیقه در انتخاب هیئت های ورزشی استان همواره وجود داشته و در دوره اخیر بسیار پر رنگ تر از گذشته بوده است.

 شاید یکی از دلایل رکود ورزش استان علی رغم تلاش های بی وقفه مدیریتی این حوزه همین بکارگیری ها و دلسرد کردن نخبگان ورزشی بوده است.

اگر به مدیریت برخی از هیئت های ورزشی نگاه کنیم افراد غیر مرتبط در راس هیئت ها دیده می شوند که هیچ سنخیتی با رشته ورزشی و هیئت مذکور ندارند.

متاسفانه در کنار آن، برخی افراد تخصصی در هیئت های ورزشی استان گمارده شدند که هر چند با رشته ورزشی قرابت داشته ا ند اما افرادی متعهدتر و متخصص تر از این افراد وجود داشته ا ند که به ناحق و با سیاسی کاری کنار گود مانده ا ند و نورچشمی ها جای آن ها را در رأس هیئت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود در ورزش کهگیلویه و بویراحمد/ از پروژه مدیرکل تراشی تا پخش مکالمات تلفنی!

رکود در ورزش کهگیلویه و بویراحمد/ از پروژه مدیرکل تراشی تا پخش مکالمات تلفنی!