مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-28سياسي

آغوش های باز مجلسی در ایام کرونا


منتخبان مجلس یازدهم امروز در حالی ترکیب هیأت رییسه پارلمان را تعیین کردند که در بسیاری از لحظه های رأی گیری پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا رعایت نشد.

- منتخبان مجلس یازدهم امروز در حالی ترکیب هیأت رییسه پارلمان را تعیین کردند که در بسیاری از لحظه های رأی گیری پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا رعایت نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منتخبان مجلس یک روز بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه برای برگزاری انتخابات هیأت رییسه دائم برای یک سال آینده تشکیل جلسه دادند تا به گفته تقوی رییس سنی مجلس این پیام به مردم داده شود که مجلس برای انجام امور جدی است.

جلسه مجلس رأی ساعت 8 صبح به ریاست تقوی رییس سنی مجلس و با دستور کار برگزاری انتخابات هیأت رییسه آغاز شد.

محمدباقر قالیباف، مصطفی آقامیرسلیم و فریدون عباسی سه داوطلب ریاست مجلس بودند که در نهایت قالیباف با 230 رأی رییس مجلس یازدهم شد.

روز گذشته فراکسیون اکثریت مجلس به کاندیداتوری قالیباف رأی داد و دست رد به سینه میرسلیم زد؛ با این وجود میرسلیم کاندیدا شد، موضوعی که با تذکر میرتاجدینی مواجه شد مبنی بر اینکه چرا برخی منتخبان نسبت به فراکسیون اکثریت تعهد ندارند.

تعهد مد نظر میرتاجدینی منتخب تبریز در انتخاب نواب رییس وجود داشت و تنها علی نیکزاد و امیرحسین قاضی زاده کاندیدا شده و هر دو به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش های باز مجلسی در ایام کرونا

آغوش های باز مجلسی در ایام کرونا