مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:552020-05-28حوادث

آتش سوزی در مراتع تنگستان


400 هکتار از مراتع و درختان منطقه خاییز تنگستان طعمه حریق شد - فرماندار تنگستان با اشاره به آتش سوزی در 400 هکتار از مراتع و درختان این شهرستان، گفت: تیم مدیریت بحران استان و شهرستان از ابتدای بروز حادثه در منطقه حاضر شده و با برنامه ریزی لازم و سازماندهی نیروهای امدادی و مردمی اقدامات مناسب برای اطفا حریق صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عبدالحسن رفیعی پور در خصوص جزییات آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خاییز اظهار داشت: با کمک نیروهای امدادی و مردمی در روز روزهای دوشنبه تا چهارشنبه اقدامات لازم برای مهار آتش سوزی انجام شد.

وی گفت: منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، سپاه و بسیج، تشکل های مردم نهاد، نیروهای مردمی شهرستان و شهرستان های همجوار و همچنین شوراها و دهیاری های منطقه خاییز در مهار این آتش سوزی کمک کردند که جای تقدیر و تشکر از اقدامات ایثارگرانه همه این نیروها دارد.

رفیعی پور تصریح کرد: با همکاری هلال احمر یک سورتی پرواز با بالگرد این شرکت جهت هلی برد نیروها به ارتفاعات مهار آتش سوزی انتقال داده شدند که به علت ناهمواری منطقه قادر به پیاده نمودن نیروها نگردید و نیروهای امدادی بصورت پیاده به ارتفاعات اعزام و کار اطفا حریق را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در مراتع تنگستان

آتش سوزی در مراتع تنگستان