مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:462020-05-28اقتصادي

توزیع 280 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در آذربایجان غربی


سرپرست اداره کل اداره منابع طبیعی و آبخیز داری آذربایجان غربی گفت : امسال بالغ بر 280 دستگاه آبگرمکن خورشیدی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در بین روستاییان واقع در حوزه های آبخیزداری استان توزیع می شود.

- هادی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به توزیع آبگرمکن های خورشیدی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: امسال بالغ بر 280 دستگاه آبگرمکن خورشیدی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در بین روستاییان واقع در حوزه های آبخیزداری استان توزیع می شود.

وی افزود: توزیع آبگرمکن های خورشیدی یکی ازمهمترین طرح های عمرانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است که به برای کاهش فشار بر عرصه های مرتعی و همچنین برای پیشگیری از تخریب جنگل و جایگزینی برای سوخت فسیلی در برخی از روستاهای هدف درسطح استان در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل اداره منابع طبیعی و آبخیز داری آذربایجان غربی اضافه کرد: با اجرای این طرح در صدد هستیم هم مشارکت روستاییان را در اجرای طرح های عمرانی اداره کل به همراه داشته وهم مانع از تخریب جنگل و عرصه های مرتعی با تامین آبگرمکن های خورشیدی شویم.

قاسمی یادآور شد:اجرای این طرح بیشتردرمناطق جنگلی و مناطقی که پوشش فضای سبز آن بالاست ،اجرا می شود تا مانعی جدی برای استفاده روستاییان از هیزم برای تامین سوخت و کاستن فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 280 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در آذربایجان غربی

توزیع 280 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در آذربایجان غربی