مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-28اقتصادي

ثبت نام 447 کارگاه واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونا در ایلام


مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تا کنون 447 کارگاه واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

- احمد خانمحمدیان مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: پرداخت تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا در 23خرداد ماه شیوه نامه پرداخت تسهیلات به بانک ها ارسال شده است.

وی افزود: این تسهیلات حمایتی کرونا برای 13 رسته شغلی که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی هستند، در نظر گرفته شده است.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه  محدودیت زمانی برای ثبت نام کارفرمایانی که پیامک دریافت کردند وجود ندارد اظهار کرد: تاکنون 447 کارگاه واجد شرایط برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: پرداخت این تسهیلات به صورت 2 مرحله ای بوده که در مرحله اول 50٪ تسهیلات متعلق به صاحبان کسب و کار پرداخت و مابقی یک ماه بعد از آن و پس از تأیید دستگاه های اجرایی ذی ربط در سامانه کارا به ازای هر شاغل دارای پرونده بیمه تأمین اجتماعی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 447 کارگاه واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونا در ایلام

ثبت نام 447 کارگاه واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونا در ایلام