مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-28فرهنگي

پیشکش معنوی خوشنویسان ابهر به مدافعان سلامت


آثار ارزشمند کتابت شده خوشنویسان ابهر در همایش بهار مهربانی، به پاس قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکی ابهر، طی مراسمی با همراهی مسؤولین شهرستان به مبارزان و ایثارگران خط مقدم کرونا اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هفتمین همایش کتابت قرآن حکیم با عنوان بهار مهربانی به همت انجمن خوشنویسان شعبه ابهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر در دو بخش اصلی و مسابقه برگزار شد و هنرمندان بازتاب معنویت، هنر و اندیشه خود را که با کلام وحی همراه شد علاوه بر نمایش به صورت نمایشگاه مجازی، به مدافعان سلامت شهرستان اهدا کردند.

رییس انجمن خوشنویسان شعبه ابهر در مورد اهداف برگزاری این همایش گفت: همایش کتابت قرآن حکیم و نمایشگاه مجازی در ماه مبارک رمضان به نام بهار مهربانی با استقبال خوب خوشنویسان دوره های عالی، ممتاز و فوق ممتاز ابهر و همراهی هنرمندانی از خدابنده، خرم دره و زنجان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در ماه پربرکت رمضان صورت گرفت.

محسن عطوفی در ادامه گفت: مراسم اهدای آثار کتابت کلام کریم که بخش جنبی همایش رمضان امسال بود به مناسبت عید سعید فطر و طی مراسم جداگانه در بیمارستان های امدادی، الغدیر و امید ابهر با حضور رؤسای سه بیمارستان و کادر درمانی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکش معنوی خوشنویسان ابهر به مدافعان سلامت

پیشکش معنوی خوشنویسان ابهر به مدافعان سلامت