مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 04:352020-05-28سياسي

شفافیت آرا اولویت مجلس یازدهم باشد


معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: قطعا مجلسی موثر است که شفاف و شیشه ای باشد و مردم از رای نمایندگان و وکلای خود آگاه باشند و بدانند نماینده آنها در مورد سرنوشت آنها چه تصمیمی گرفته است.

- جواد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر تقویت و افزایش روحیه مطالبه گری در بین مردم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال این است که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولین برساند.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم افزود: از همین رو پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جوانان پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را زمین نگذارند این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ستاد امر به معروف قرار گرفته است.

معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم مطالباتی دارند که در اغلب موارد هم حق با آن ها است از همین رو باید با ورود درست و به موقع به این موضوعات از سوء استفاده دشمنان جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه گری حق مسلم مردم است، گفت: گروه های جهادی در موضوعات مختلف از جمله در مقابله با ویروس کرونا و رزمایش مواسات و همدلی به صورت خودجوش وارد صحنه شدند و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت آرا اولویت مجلس یازدهم باشد

شفافیت آرا اولویت مجلس یازدهم باشد