مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-28بين الملل

مقام آمریکایی: تحریم متحدان حزب الله در لبنان را بررسی می کنیم


معاون وزیر خارجه آمریکا در امور غرب آسیا ضمن اعلام بررسی تحریم متحدان حزب الله توسط واشنگتن، گفت به اجرای برخی از این تحریم ها در آینده نزدیک امیدوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور غرب آسیا می گوید دولت لبنان اکنون با چالش های بزرگ و بحران مالی و بهداشتی روبه رو بوده و این نتیجه سوءمدیریت، فساد و تبعات جنگ سوریه است.

بر اساس گزارش وبگاه النشره ، شنکر در ادامه حزب الله را بخشی از دولت لبنان خواند و ادامه داد: حسان دیاب نخست وزیر لبنان طرحی اقتصادی ارائه داده و ما منتظریم ، ببینیم آیا دولت به اصلاحات پایبند است، آیا قدمی برای اجرای این اصلاحات برمی دارد، پس از آن موضع خود برای حمایت از لبنان در پرونده درخواست کمک از صندوق بین المللی پول را بررسی می کنیم.

وی درباره احتمال تحریم چهره های سیاسی ائتلاف حامی دولت هم گفت: بله ممکن است و ما به دنبال این موضوع هستیم ، آنها متحدان حزب الله هستند و اعمال بسته ای از تحریم ها را بررسی خواهیم کرد و امیدواریم برخی از آنها را به زودی اجرایی کنیم.

این مقام آمریکایی درباره عراق هم گفت، به نظر می رسد نخست وزیر دولت جدید عراق می خواهد حاکمیت عراق را نشان دهد و آمریکا به زودی درباره روابط راهبردی میان دو کشور رایزنی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: تحریم متحدان حزب الله در لبنان را بررسی می کنیم

مقام آمریکایی: تحریم متحدان حزب الله در لبنان را بررسی می کنیم