مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 03:352020-05-28اجتماعي

زندگی در بن بست


بدنبال رانش زمین در اولین روز از خردادماه در مسیر ارتباطی روستاهای مرق و مرقکان و سیاله از توابع بخش مرکزی ساوه، این راه ارتباطی مسدود شد.

- ایسنا/مرکزی بدنبال رانش زمین در اولین روز از خردادماه در مسیر ارتباطی روستاهای مرق و مرقکان و سیاله از توابع بخش مرکزی ساوه، این راه ارتباطی مسدود شد.

با تخریب جاده این سه روستا که تقریبا در 40 کیلومتری شهر ساوه و در یک نقطه جغرافیایی بن بست قرار دارند، امکان تردد زمینی برای ساکنین تا اطلاع ثانوی وجود نداشته و ساکنین چند روزی است که به همت مدیریت بهره برداری از سد الغدیر، شهرداری و سپاه از مسیر آبی سد الغدیر که در مجاورت این سه روستا قرار دارد توسط چند فروند قایق جابجا می شوند.

در پی تماس های مکرر امام جماعت، اعضای شورا و اهالی این سه روستا با خبرگزاری ایسنا برای رسانه ای شدن مشکلات بوجود آمده متاثر از وقوع پدیده رانش زمین، خبرنگار ایسنا ضمن بازدید میدانی از منطقه، پای درد دل ساکنین نشست.

معضل تامین سوخت و گاز جواد صفایی فر یکی از اهالی روستای مرق گفت: برای انتقال ساکنین این منطقه روزانه 10 سرویس مسافر را از روستا به محل استقرار قایق ها جابجا می کنم و به سختی سوخت مورد نیاز خودروی خود را تامین می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی در بن بست

زندگی در بن بست