مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 03:352020-05-28سياسي

لزوم توجه دفاتر« تسهیل گری» به بازسازی محلات


فرماندار بندرعباس با تاکید بر اینکه همه محلات بافت فرسوده باید مورد بررسی قرار گیرند، گفت: دفاتر تسهیل گری جلب مشارکت مردمی در بازسازی محلات را با جدیت دنبال کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری در سومین جلسه بررسی مسائل و مشکلات محلات شهر بندرعباس (محلات آیت الله غفاری و سنگ کن) اظهار داشت: دفاتر تسهیلگری در سطح محلات ، پیگیری و اطلاع رسانی و جلب مشارکت مردم محللات در بازسازی محله مربوطه با توجه به بسته های حمایتی موجود را با جدیت دنبال کنند.

  وی در ادامه افزود: همه محلات بافت فرسوده باید مورد بررسی قرار گیرند و نسبت به رفع مشکلات آنها تلاش بیشتری شود و در جلسه آینده مسئولین دفاتر تسهیلگری سایر محلات بافت های فرسوده حضور داشته باشند.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: دفتر تسهیل گری محله آیت الله غفاری اطلاعات کوچه های زیر 1/5 متر محله را تحویل شهرداری داده و در حال انجام طرح کارشناسی برای بازگشایی کوچه های مزبور هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و باید در جلسه آتی اعلام کنند چه پیشرفت هایی را داشته اند.

  کناری تصریح کرد: با کمک کلیه دستگاه های اجرای تلاش می کنیم تا پایان سال جاری اقدامات خوبی در بهبود و اصلاح بافت های فرسوده انجام شود و همچنین از ساکنان محلات بافت فرسوده انتظار می رود برای رشد و توسعه محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه دفاتر« تسهیل گری» به بازسازی محلات

لزوم توجه دفاتر« تسهیل گری» به بازسازی محلات