مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 03:302020-05-28سياسي

رای بالا در انتخاب رییس مجلس کشور را از دخالت بیگانکان مصون می کند


نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخاب رییس مجلس با رای بالا این پیغام را به داخل و خارج مخابره خواهد کرد که مجلس جدید برای ایجاد تحول در کشور و رفع مشکلات مردم متحد و همدل است و در این راه اختلافات جزیی را نادید می گیرد.

- محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: اصلی ترین وظیفه مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است که در این سال ها مجلس از این دو وظیفه اصلی خود دور شده بود.

وی افزود: رییس مجلس و هیات رییسه نقش مهمی در برگرداندن مجلس یازدهم به ریل اصلی خود ایفا می کنند از طرفی رای بالا و یک دست نمایندگان می تواند امید دشمنان داخلی و خارجی را به ناامیدی تبدیل کند.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از معیارهای انتخاب رییس مجلس و هیات رییسه و به صورت کلی نمایندگان برای ایفای نقش نظارتی خود پاک دستی و شفافیت است.

این مقام مسوول ادامه داد: همچنین رییس مجلس باید تحول خواه و دارای کارنامه روشن در این زمینه و تجربه موفق خدمت در بخش های کلان باشد تا بتواند با ایجاد تحولات مثبت مجلس را به جایگاه واقعی خود که همان در راس امور بودن است برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای بالا در انتخاب رییس مجلس کشور را از دخالت بیگانکان مصون می کند

رای بالا در انتخاب رییس مجلس کشور را از دخالت بیگانکان مصون می کند