مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 03:252020-05-28اقتصادي

کارگران جامانده از سهام عدالت چکار کنند؟


رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی از وزارت کار خواست که از ظرفیت تشکلهای کارگری و شوراهای عالی کار برای شناسایی و معرفی کارگران جامانده از سهام عدالت استفاده و صدور مجوز لازم در این خصوص را از هیات وزیران پیگیری کند.

- رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی از وزارت کار خواست که از ظرفیت تشکلهای کارگری و شوراهای عالی کار برای شناسایی و معرفی کارگران جامانده از سهام عدالت استفاده و صدور مجوز لازم در این خصوص را از هیات وزیران پیگیری کند.

فتح الله بیات در گفت وگو با ایسنا، در خصوص کارگران جامانده از ثبت نام سهام عدالت اظهار کرد: ثبت نام سهام عدالت در سال 1385 انجام شد و آن زمان بخشی از کارگران ساختمانی و فصلی تحت پوشش قرار گرفتند.

برخی از تشکلهای کارگری از جمله خانه کارگر نیز آن زمان بخش عمده ای از این مسئولیت را برعهده گرفتند و کارگران ساختمانی در تهران و مراکز استانها را ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: در زمان ثبت نام تنها طبقه کارگران فصلی و ساختمانی توانستند از سهام بهره مند شوند و عده زیادی از کارگران بخش قراردادی و پیمانی و صنعتی بلاتکلیف ماندند.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با بیان اینکه بسیاری از کارگران ساختمانی به ما مراجعه می کنند و از وضعیت سهام خود پرس و جو می کنند، اظهارکرد: یک عده از کارگران موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران جامانده از سهام عدالت چکار کنند؟

کارگران جامانده از سهام عدالت چکار کنند؟