مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 01:052020-05-27سياسي

تشکیل پرونده برای 100 بیمار در انجمن حمایت از بیماران ام اس ابهر


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ام اس شهرستان ابهر آمار قریب به یقین بیماران مبتلا به ام اس این شهرستان را بالای 300 نفر اعلام کرد و گفت: - علی اکبر حبیبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تشریح فعالیت انجمن ام اس شهرستان ابهر طی چهار سال گذشته اظهار کرد: با فعالیت های انجام شده انجمن ام اس ابهر به عنوان پنجاه و چهارمین انجمن مستقل در کشور به ثبت رسیده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به بیماری ام اس شهرستان ابهر حوزه فعالیت این انجمن را محدوده این شهرستان اعلام و تصریح کرد: تا کنون 100 پرونده برای بیماران مبتلا به ام اس در این انجمن تشکیل شده است، هر چند آمار بیماران بیشتر است، ولی به دلیل مشکلات فرهنگی موجود همه بیماران به انجمن مراجعه نکنند.

وی با تاکید بر اینکه فراهم شدن محیط آرام در انجمن ام اس ابهر البته با همراهی کارشناسان برای کمک به امنیت روانی بیماران افزود: 90 درصد مراجعان به انجمن ام اس ابهر بانوان هستند، این موضوع موجب شده است حضور و فعالیت کادر انجمن برای پیگیری امور بیماران، از بین خانم ها انتخاب شود تا جامعه هدف برای ابراز مشکلات خود معذوریت نداشته باشند.

حبیبی با بیان اینکه فعالیت انجمن ام اس ابهر سعی کرده به صورت NGU فعالیت کند، گفت: تشکیل نشست های دوره ای برای انجمن های حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای 100 بیمار در انجمن حمایت از بیماران ام اس ابهر

تشکیل پرونده برای 100 بیمار در انجمن حمایت از بیماران ام اس ابهر