مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 18:302020-05-27دانش

طرح ساماندهی آموزش عالی باعث افزایش بهره وری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، صد و سی و یکمین جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، - دستور اول جلسه 131 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ارائه گزارش وضعیت فناوری نانو در ایران توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو بود.

تاکید عاملی بر لزوم ایجاد پیوند بین نانو و جهش تولید در انتهای گزارش فعالیت های ستاد نانو سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکپارچگی توسعه و پیشرفت را از مزیت های ستاد نانو دانست.

در واقع ستاد نانو علاوه بر موفقیت در کسب رتبه چهارم در تولید مقالات بین المللی و جایگاه مهم در ثبت اختراعات (پتنت) حوزه نانو، در صنعتی شدن تولیدات نانو و فرهنگ سازی حوزه آموزش و پرورش نیز موفق عمل کرده است.

عاملی با اشاره به نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید گفت: تحقق جهش تولید منجر به افزایش ارزش افزوده و سرعت پیشرفت کشور می شود و صنعت نانو یک صنعت قدرتمند با ارزش افزوده بسیار بالا به حساب می آید.

وی با اشاره به تأکید معظم له بر اینکه عنوان سال ها صرفاً برای همان سال نیست و در واقع آغاز مسیری است برای پیشرفت کشور، ابراز امیدواری کرد: با ایجاد پیوند بین حوزه نانو و جهش تولید شاهد پیشرفت های بزرگ کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی آموزش عالی باعث افزایش بهره وری می شود

طرح ساماندهی آموزش عالی باعث افزایش بهره وری می شود