مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 17:152020-05-27سياسي

اهمیت و فواید داخلی و بین المللی رأی بالا در انتخاب رییس مجلس


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب رییس مجلس با رای بالا اهمیت داخلی و خارجی دارد؛ در مجامع بین المللی مورد توجه بیشتری است و در بُعد داخلی نیز قطعاً مفید خواهد بود.

- یحیی ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم آباد با اشاره به پیش رو بودن انتخاب رییس و هیئت رییسه مجلس یازدهم اظهار داشت: کسی که در راس مجلس قرار دارد باید وِجهه و مقبولیت اجتماعی داشته باشد و بتواند مجلس را اداره کند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرد منتخب باید نیرویی انقلابی باشد، تصریح کرد: عملکرد و رفتار نمایندگان مجلس به ویژه هیئت رییسه و رییس مجلس نیز باید انقلابی باشد و نگاهش در راستای محرومیت زدایی باشد.

نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان درمجلس یازدهم خاطر نشان کرد: دور افتادن لرستان از توسعه، وجود مشکلات زیادی در زمینه های آب، گاز، جاده، کشاورزی و.

عمدتاً به دلیل ضعف در مجلس بوده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سابقه مدیریتی به ویژه سابقه حضور در مجلس را می توان به عنوان یک معیار برای ریاست مجلس نام برد چرا که سبب بالا رفتن تجربه و نتیجه بخش شدن تصمیم ها می شود.

وی با بیان اینکه همه فاکتورهای مورد نظر برای انتخاب رییس مجلس باید کنار هم گذاشته شود تا بر اساس آن بهترین انتخاب صورت بگیرد، گفت: سابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت و فواید داخلی و بین المللی رأی بالا در انتخاب رییس مجلس

اهمیت و فواید داخلی و بین المللی رأی بالا در انتخاب رییس مجلس