مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 16:252020-05-27اقتصادي

پروژه آب رسانی غیزانیه طبق وعده انجام می شود


مشکلات آب استان خوزستان و بهره برداری از پروژه آب رسانی غیزانیه طبق وعده داده شده انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی چهارشنبه شب در جلسه ای که برای رفع مشکلات آب و فاضلاب اهواز و سایر مناطق استان برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شد آب و فاضلاب استان به طور سریع اقدامات لازم را برای حفر چاه های جدید، لوله کشی و انتقال آن برای دهدز انجام دهد، باران گرد نیز بنا شد به طور سریع آبفای استان اقدام کنند و یا با اجاره و یا حفر چاه جدید، مشکل آب باران گرد هم حل شود.

وی افزود: مشکل آب رغیوه یکی از مشکلات اصلی است، پروژه 80 درصد پیشرفت دارد و 20 درصد آن مانده که منابع تعیین نشده و مقرر شد راهکاری را در این زمینه پیشنهاد دهد و به طور سریع اقدام شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: تأسیسات آب رسانی قلعه یکی از پروژه های مهمی بود که جز بحث هایی بود که از سال 86 معطل ماند و در بازدیدی که سال 96 از این پروژه صورت گرفت از محل اعتبارات نفت برای ساخت کمک شد و از لحاظ سازه تمام شد و تنها بحث های الکتریک و پمپ ها مانده که بنا شد با مذاکره ای که با آب و فاضلاب روستایی اهواز و هماهنگی که صورت گرفته این نیز تعیین تکلیف شود.

وی در خصوص غیزانیه، تصریح کرد: مقرر شد که تا دو هفته آینده طبق وعده داده شده در خصوص آب رسانی به غیزانیه فاز اول را به انجام برسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آب رسانی غیزانیه طبق وعده انجام می شود

پروژه آب رسانی غیزانیه طبق وعده انجام می شود