مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 16:002020-05-27سياسي

دولت باغچلی: کودتا یک تصمیم اشتباه و ظلم است


رهبر حزب حرکت ملی ترکیه در مراسم افتتاح جزیره دموکراسی و آزادی ها اظهار کرد: یاسی آدا تنها نام جزیره ای در وسط دریا نیست، اینجا نماد تجلی دموکراسی است که در خاطرات ملی نقش بسته است.

- رهبر حزب حرکت ملی ترکیه در مراسم افتتاح جزیره "دموکراسی و آزادی ها" اظهار کرد: یاسی آدا تنها نام جزیره ای در وسط دریا نیست، اینجا نماد تجلی دموکراسی است که در خاطرات ملی نقش بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دولت باغچلی، رهبر حزب حرکت ملی ترکیه در مراسم افتتاح جزیره دموکراسی و آزادی ها گفت: باید بدانیم که جناح بندی ها نتیجه ای نداشته و درگیری و کشمکش بی فایده است.

در شصتمین سالگرد 27 مه، با افتتاح رسمی جزیره دموکراسی و آزادی، خاطرات بد گذشته با اهداف شاد آینده پاک می شود.

باغچلی افزود: اینجا تنها دوره 1950-60 مورد قضاوت قرار نگرفته است، بلکه اراده و خواسته های ملت عزیز و شریف ما که تنها صاحب اراده و حاکمیت هستند نیز مورد سؤال و قضاوت قرار گرفت.

- کودتا یک تصمیم اشتباه و ظلم است و کودتاگران یک چیز را فراموش کرده اند و آن قلب نجیب و شجاع ملت عزیزمان است که به هیچ وجه قابل شکست نیست.

این هم پیمان اردوغان اظهار کرد: برپاکنندگان دادگاه ها در یاسی آدا٬ نه تنها یک دوران٬ بلکه دموکراسی و آزادی را به پای میز محاکمه بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باغچلی: کودتا یک تصمیم اشتباه و ظلم است

دولت باغچلی: کودتا یک تصمیم اشتباه و ظلم است