مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 15:502020-05-27سياسي

صحنه های باشکوه کمک مومنانه متاثر از ارزش های مکتب علوی است


صحنه های کمک مومنانه را که از ماه اسفند تا کنون شاهدیم نتیجه آموزش علوی است، نتیجه درس مواسات و انفاقی است که امام علی(ع) به ما یاد داد.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: صحنه های کمک مومنانه را که از ماه اسفند تا کنون شاهدیم نتیجه آموزش علوی است، نتیجه درس مواسات و انفاقی است که امام علی(ع) به ما یاد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارشنبه در مراسم سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در محل پادگان امام حسین لرستان با اشاره به توزیع 26 هزار بسته معیشتی و 25 سری جهیزیه برای نوعروسان اظهار داشت: مکتب اسلام با بعثت نبی اکرم (ص) همراه خود ارزش هایی آورد که آن رذیلت های زمان جاهلیت را به گورستان تاریخ فرستاد.

وی عدالت، صداقت، شجاعت، مواسات، انفاق، ایثار، مهربانی، دلسوزی و مکارم اخلاق را از جمله ارزش هایی برشمرد که مکتب اسلام در جامعه حاکم کرد و افزود: پیامبر اسلام این ارزش ها را با تلاش و جهاد فرهنگی و جهاد در همه زمینه ها در جامعه مستقر کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بعد از ارتحال نبی اکرم و آن اختلافاتی که بر سر جانشینی پیامبر پیش آمد، مسیر خلافت 25 سال به جهت دیگری حرکت کرد و باعث شد فضیلت هایی که پیامبر اکرم حاکم کرده بود به تدریج کمرنگ شود، تصریح کرد: پس از ارتحال پیامبر رذیلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه های باشکوه کمک مومنانه متاثر از ارزش های مکتب علوی است

صحنه های باشکوه کمک مومنانه متاثر از ارزش های مکتب علوی است