مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 15:402020-05-27سياسي

نگرانی خانواده دانش آموزان درباره امتحانات حضوری به حق است


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 377 مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: 105 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

-   دکتر سعید کشمیری در این خصوص اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه 7 خردادماه 900 نفر شامل 541 مرد و 359 زن است.

روند افزایشی بیماران بخش مراقبت های ویژه نگران کننده است دکتر کشمیری با اشاره به بستری بودن 5 مورد مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بوشهر گفت: در ‏روزهای گذشته شاهد افزایش موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه بوده ایم که این موضوع نگران کننده است.

‏ نگرانی خانواده دانش آموزان درباره امتحانات حضوری به حق است رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص آزمون حضوری پایه های نهم و دوازدهم در مدارس بوشهر گفت: طبق بررسی ها سطح نگرانی و بهداشت روان در زمینه امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم بسیار بالا است و این نگرانی می تواند آسیب زا باشد.

دکتر سعید کشمیری افزود: این نگرانی به حدی است که همه خانواده ها از همه کانال هایی که در دسترس دارند برای انتقال این نگرانی اقدام کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و بازگشایی مدارس، معلمان و دانش آموزان حتماً مسائل بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی خانواده دانش آموزان درباره امتحانات حضوری به حق است

نگرانی خانواده دانش آموزان درباره امتحانات حضوری به حق است