مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 15:002020-05-27پزشكي

تاکید رییس علوم پزشکی مبنی بر الزام استفاده از ماسک در مترو شیراز


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شروع به کار ناوگان حمل ونقل عمومی از دهم خرداد در شیراز، خواستار پیش بینی های لازم برای توزیع یا فروش ماسک در مبادی ورودی و ایستگاه های اتوبوس و مترو از سوی شهرداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی در نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز رعایت پروتکل های بهداشتی را برای ارائه دهندگان خدمات و مردم با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر کروناویروس، یک الزام دانست و اظهار داشت: که رعایت دستورالعمل ها در پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا بسیار تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در تمام شرایط و مکان ها مد نظر داشته باشند، تأکید کرد، با توجه به راه اندازی مجدد سیستم حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری، مردم باید اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و شهرداری نیز با مشارکت بخش خصوصی فرآیندی برای توزیع یا فروش ماسک بین مسافران پیش بینی و اعمال کند.

لطفی همچنین گفت: با توجه به بازگشایی دانشکده ها و خوابگاه ها، برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس، برنامه ریزی برای انجام نمونه گیری از کارکنان شاغل در مراکز آموزشی، دانشگاه و دانشجویان مستقر در خوابگاه ها در دستور کار قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس علوم پزشکی مبنی بر الزام استفاده از ماسک در مترو شیراز

تاکید رییس علوم پزشکی مبنی بر الزام استفاده از ماسک در مترو شیراز