مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 14:052020-05-27سياسي

استان قزوین شاخص های لازم را برای توسعه صنعتی دارد


قزوین تمامی شاخصه های توسعه صنعتی را دارد و با شناسایی و فعال کرن آنها می توانیم به رونق و جهش تولید کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز چهارشنبه هدایت الله جمالی پور استاندار به همراه عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، عزیزالله افضلی رییس سازمان صمت، زکی زاده مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از 6 واحد صنعتی در شهر صنعتی البرز بازدید کردند.

عزیزالله افضلی رییس سازمان صمت استان در حاشیه این بازدید گفت: استان قزوین همه شاخص های لازم را برای توسعه صنعتی دارد و در سازمان صمت استان آمادگی داریم این شاخص ها را فعال کنیم.

وی بیان کرد: در سال جهش تولید در خدمت رسانی به تولیدکنندگان و صنعتگران قزوین آمادگی کامل داریم و امروز با بررسی های بعمل آمده اعلام می کنیم معدل و میانگین زمان صدور جواز تأسیس در استان کمتر از 2 روز است که این ویژگی از مزایای بزرگ سرمایه گذاری صنعتگران و تولیدکنندگان در قزوین خواهد بود.

رییس سازمان صمت استان قزوین در ادامه گفت: علی رغم اینکه بخش تولید و صنعت در چند سال اخیر به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان شرایط سختی را پشت سر گذاشته ولی با همت، پشتکار و تعامل دو سویه بین بخش دولتی و خصوصی بر مشکلات موجود غلبه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین شاخص های لازم را برای توسعه صنعتی دارد

استان قزوین شاخص های لازم را برای توسعه صنعتی دارد