مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:302020-05-27بين الملل

شرط ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از میادین نفتی سوریه


رییس جمهوری آمریکا اظهار کرد، نیروهای آمریکایی مستقر در مناطق چاه ها و میادین نفت در شمال سوریه زمانی که کردها بتوانند به شیوه ای بر این مناطق مسلط شوند، - رییس جمهوری آمریکا اظهار کرد، نیروهای آمریکایی مستقر در مناطق چاه ها و میادین نفت در شمال سوریه زمانی که کردها بتوانند به شیوه ای بر این مناطق مسلط شوند، مواضع خود را ترک خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، این اظهارات ترامپ درباره میادین نفت سوریه در حالی است که واشنگتن پیشتر به طور جزیی نیروهای خود را از شمال سوریه خارج و حضور خود را در تعدادی از میادین نفت حفظ کرده بود.

بعد از عملیات نظامی ترکیه، گروه های کرد و گروه های مسلح هم پیمان کشورهای غربی از مناطق مرزی عقب نشینی کردند، البته بعد از اینکه ناگزیر به امضای توافق با دمشق شدند؛ توافقی که براساس آن نیروهای دولتی به مناطق تحت کنترل کردها بازگشتند.

در ماه فوریه سفیر روسیه در دمشق در گفت وگو با اسپوتنیک گفت، آمریکا از بلندپروازی های کردها در ایجاد دولت شان در سوریه حمایت می کند و به آنها اجازه می دهد پول هایی را از طریق قاچاق منابع نفتی کشور به دست آورند.

دکتر محمد کمال الجفا، کارشناس نظامی و تحلیل گر سیاسی تاکید کرد: سیاست های واشنگتن در سوریه تردیدآمیز هستند، ما می بینیم که سیاست های آمریکا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از میادین نفتی سوریه

شرط ترامپ برای خروج نیروهای آمریکایی از میادین نفتی سوریه