مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:252020-05-27سياسي

حقیقت پور: رییس مجلس باید دارای وزن شخصیتی مناسب با این جایگاه باشد


رییس مجلس باید دارای وزن شخصیتی مناسب با این جایگاه بوده و از فهم کافی در حوزه مسائل سیاسی، امنیتی، بین المللی، اقتصادی و .

- منصور حقیقت پور نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رییس مجلس یازدهم باید دارای یک وزن شخصیتی متناسب با جایگاه ریاست قوه مقننه باشد.

وی افزود: رییس مجلس، رکن رکین شورای عالی امنیت ملی نیز هست و به همین سبب باید دارای فهم کافی از مسائل مربوط به حوزه امنیتی باشد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این رییس قوه مقننه قائم مقام شورای عالی انقلاب فرهنگی است و باید در حوزه فرهنگ نیز از فهم کافی برخوردار باشد، مضافا این که فهم درست از مسائل سیاسی داشته باشد.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: رییس قوه مقننه ریل گذاری حوزه اقتصادی است و باید فهم دقیقی از این حوزه داشته باشد و شرایط اقتصادی کشور را به درستی درک کند و بفهمد.

وی در پایان گفت: در حوزه بین المللی نیز باید شرایط روز بین المللی را بشناسد و بداند که همگان کلمه به کلمه حرف های او را به عنوان رییس مجلس ایران رصد می کنند و از دقت کافی در بیانات خود نیز برخوردار باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت پور: رییس مجلس باید دارای وزن شخصیتی مناسب با این جایگاه باشد

حقیقت پور: رییس مجلس باید دارای وزن شخصیتی مناسب با این جایگاه باشد