مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-27سياسي

سروری: رییس مجلس در عین تعامل با دولت بر آن نظارت کند


عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: رییس مجلس یازدهم باید بتواند در عین تعامل با دولت نظارت بر دولت را هم به صورت کامل انجام دهد و هیچ کدام تضعیف نشود یعنی مجلس به سمت دعوای بی خاصیت با دولت نرود.

- پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره انتظارات از مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم  در حساس ترین و سخت ترین شرایط، فرمان مدیریت قانون گذاری کشور بدست را می گیرد و کشور نیز دارای شرایط خاصی است.

وی با اشاره به شیوع و گسترش کرونا در ایران و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، افزود: کرونا شرایط کشور را ویژه و خاص کرده و اقتصاد کشور نیز متاثر از این موضع است و از طرف دیگر تحریم ها به صورت ظالمانه بر ملت ما جاری و ساری است و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

سروی با بیان اینکه درآمدهای کشور به دلیل کرونا و کاهش تقاضای نفت مشکلاتی را پیش روی مجلس یازدهم گذاشته است، تصریح کرد: دولت، دولتی ناکارآمدی بوده است و احتمالا همیار چابکی برای مجلس یازدهم نباشد و مجلس یازدهم الزاما باید یکسال با این دولت همکاری و کمک کند تا دولت خدمات مفیدی را به مردم ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: رییس مجلس در عین تعامل با دولت بر آن نظارت کند

سروری: رییس مجلس در عین تعامل با دولت بر آن نظارت کند