مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 12:402020-05-27ورزشي

سایه تنش ها و حواشی بر ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری


مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ورزش ژیمناستیک در استان به دلیل ایجاد تنش و حواشی و عدم دارا بودن انضباط مالی، کارنامه درخشانی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید کریمی عصر امروز در مجمع انتخابات رییس هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه ورزش ژیمناستیک در استان به دلیل ایجاد تنش و حواشی و عدم دارا بودن انضباط مالی، کارنامه درخشانی نداشته است که امیدواریم با انتخاب رییس جدید این مشکل برطرف شود و شاهد رشد و تحول در این رشته باشیم.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهبودی وضعیت ورزش در استان افزود: در سال 96 تا  98 تعداد 992 بار تیم برای مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده و 118 بار میزبان مسابقات کشوری و یک بار نیز میزبانی مسابقات بین المللی دوچرخه سواری در استان بوده ایم.

وی ادامه داد: تیم های حاضر در لیگ ما از 11 تیم به 50 تیم افزایش یافته و تیم فوتسال استان بعد از 13 سال به لیگ بازگشته است، همچنین تعداد  882 دوره آموزش ورزشی در سطح استان برگزار شده و دو هزار و 781 مدال قهرمانی کشور در این زمان کوتاه کسب شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: برنامه مالی به تمام هیئت های ورزشی از سمت سازمان ورزش و جوانان داده شد که گاهی در بعضی از هیئت ها مورد بی توجهی واقع شده و مشکلاتی ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه تنش ها و حواشی بر ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری

سایه تنش ها و حواشی بر ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری