مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-27پزشكي

دست آوردی به نام «پرونده سلامت» در سایه کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مسأله پرونده سلامت، دست آورد بسیار خوبی برای کشور به حساب می آید که طی آن به طور هوشمندانه به سراغ افراد پرخطر مانند مادران باردار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کمال حیدری بعدازظهر امروز در سلسله نشست های مجازی علمی که با موضوع پیامدهای ناشی از کرونا در حوزه سلامت برگزار شد، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا رویداد عجیبی بود که در حوزه سلامت رخ داد و در پی آن به سرعت وضعیت اضطراری اعلام شد، حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی هم تصور این میزان از درگیری را نداشتند.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: ایران پس از چین جزو کشورهای اولی بود که شیوع بیماری کرونا را داشت که این مسیر با کمترین خطر طی شد و این عبور از شرایط ماحصل مسائل بسیاری بود.

  وی بیان کرد: در کشور ما زیرساخت هایی از قبل ایجاد شده بود که یکی از این زیرساخت ها، کار روی مسأله پرونده الکترونیکی بود؛ با استفاده از پرونده سلامت که از بیش از دو سال پیش کار آن آغاز شد، اطلاعات سلامت تعداد زیادی از افراد را در اختیار می گیریم.

  حیدری اضافه کرد: در شهر اصفهان بیشترین ضعف را در این زمینه داریم، زیرا مردم شهر اصفهان خیلی اعتقادی به پرونده الکترونیکی ندارند و در هنگام بیماری و با بروز هرگونه مشکل به جای مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست آوردی به نام «پرونده سلامت» در سایه کرونا

دست آوردی به نام «پرونده سلامت» در سایه کرونا