مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:102020-05-27ورزشي

وجود 270 هزار ژیمناست ثبت شده در کشور


رییس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در حال حاضر 270 هزار ژیمناست ثبت شده در کشور داریم، گفت: متأُسفانه چهارمحال و بختیاری سهمی از پویایی و فعالیت های این رشته در سال های اخیر نداشته است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در حال حاضر 270 هزار ژیمناست ثبت شده در کشور داریم، گفت: متأُسفانه چهارمحال و بختیاری سهمی از پویایی و فعالیت های این رشته در سال های اخیر نداشته است.

زهرا اینچه درگاهی هفتم خردادماه در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری با اشاره به موفقیت های فدراسیون ژیمناستیک در حدود 2 سال گذشته در رقابت های ملی و بین المللی، اظهار کرد: اما متأسفانه چهارمحال و بختیاری سهمی از پویایی و فعالیت های این رشته در سال های اخیر نداشته است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در حال حاضر 270 هزار ژیمناست ثبت شده در کشور داریم، تصریح کرد: در فاصله زمانی 2010 تا 2017 در رشته ژیمناستیک تنها 9 مدال در تورنومنت های ورزشی بین المللی کسب شده بود، اما در سایه برنامه ریزی در 2 سال گذشته 60 مدال در این رشته توسط ورزشکاران کسب شد.

وی اضافه کرد: همچنین توانستیم سهمیه المپیک جوانان را کسب و به مدال برنز در این مسابقات دست پیدا کنیم، همچنین در 2 سال گذشته موفق به کسب 2 مدال همزمان در مسابقات آسیایی شدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 270 هزار ژیمناست ثبت شده در کشور

وجود 270 هزار ژیمناست ثبت شده در کشور