مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-27سياسي

بهبود معیشت مطالبه مردم از مجلس یازدهم است


دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: مجلس یازدهم باید ضمن اولویت دانستن حوزه اقتصادی و معیشتی مردم به فکر برنامه ریزی در سایر سطوح باشد.

- محمدجواد محمدی نوری، دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم از شهید مدرس به عنوان نماد ایستادگی و صبر در برابر زورگویی متحجرین و متجاوزان به حقوق ملت نام برد و اظهار کرد: مجلس آینده اگر قدر این فرصت تاریخی را بداند مطمئنا کارنامه قابل قبولی در تاریخ از خودشان به یادگار خواهند گذاشت.

این حقوقدان و پژوهشگر سیاسی همچنین با اشاره به اینکه تنها دغدغه مردم در شرایط کنونی تامین معیشت و بازگشت رفاه مناسب به سفره های مردم است، گفت: نباید در این زمینه غفلت کرد که رفع مشکل اقتصادی تنها اولویت مجلس است بلکه علیرغم آنکه به نظر درست است که امروز مهمترین مشکل مردم معیشت آنان است اما مجلس یک فرصت برای همه بخشهاست.

محمدی نوری افزود: مجلس یازدهم ضمن اولویت دانستن بخش اقتصادی و معیشتی مردم باید به فکر برنامه ریزی در سایر سطوح از جمله اشتغال مولد نسل های جوان آینده، تقویت امور فرهنگی کشور، رفع بحران های اجتماعی همچون افزایش طلاق و آسیب های روحی ناشی از بیکاری، توسعه همدلی و وفاق در سطح ملی، تقویت امور بودجه بدون اتکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مطالبه مردم از مجلس یازدهم است

بهبود معیشت مطالبه مردم از مجلس یازدهم است