مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:052020-05-27اقتصادي

فرمانداران ایلام زمینه تسهیل در سرمایه گذاری را فراهم کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه سرمایه گذاری نیاز جدی استان است، گفت: فرمانداران ایلام زمینه تسهیل در سرمایه گذاری را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر نعمتی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانداران ایلام اظهار کرد: اطلس سرمایه گذاری این استان با همکاری ستاد سرمایه گذاری و اداره کل منابع طبیعی تهیه و تدوین می شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری از مهمترین اولویت های استان است، افزود: مسئولان استان از جمله فرمانداران در زمینه کاهش فرآیند صدور مجوز و تسهیل امر سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

نعمتی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات استان در زمینه تسهیل در سرمایه گذاری، صدور مجوزهای بی نام سرمایه گذاری در استان است که در این زمینه 173 مجوز بی نام در استان صادر شده است.

وی افزود: طی ماه های اخیر نرخ بالای تورم در استان ایلام به عنوان مشکل اصلی در استان شناخته می شود که باید این مشکل عارضه یابی و آسیب شناسی شود.

وی تصریح کرد: قرار است یک بررسی پژوهشی درباره نرخ بالای تورم در استان انجام شود و البته فرمانداران نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: باید بررسی شود در کدام شهرستان چه نوع کالا یا خدماتی گران است، البته فرمانداران نکات اصلی و موثر در تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران ایلام زمینه تسهیل در سرمایه گذاری را فراهم کنند

فرمانداران ایلام زمینه تسهیل در سرمایه گذاری را فراهم کنند